מנוי רפואי לעסקים ולארגונים

שירות מנוי רפואי לעסקים וארגונים הינו שירות מיוחד המקנה כלים להתמודדות עם מצבי חירום רפואיים. מטרת השירות לתת שקט נפשי לארגון או עסק.
מנוי רפואי לעסקים

כל בעל עסק בוודאי יודה בפניכם שאחד הנושאים היותר חשובים בעת ניהול עובדים הוא לשמור על בריאותם קודם כל.
ולשם כן נועד שירות מיוחד של מנוי רפואי לעסק.

כל בעל עסק בוודאי יודה בפניכם, בלב שלם, ואף דואב קמעה, כי להעסיק עובדים זה "ממש לא פיקניק". מדובר אודות תהליך מייגע וארוך.

דבר ראשון, צריך לפרסם בכל לוח דרושים שיש מודעת דרושים. לעבור על מאות קורות חיים שמתקבלים, לערוך ראיונות מדי יום, במשך הרבה שעות.

להפעיל סיעור מוחות, על מנת להצליח לבחור את העובד המושלם. ואחר כך מגיע הדיון על התנאים, דיון אינטנסיבי של ניהול משא ומתן הדדי בעצם, ובל נשכח את כל תהליך ההכשרה הראשוני, שבמקרה הטוב משתרך על פני כמה חודשים בלבד.

כל הביורוקרטיה הזאת תעלה לעובדים כסף, הרבה כסף, יש לומר. אחרי שעברתם את כל זאת, לא תרצו לדאוג שהעובדים שלכם יהיו בריאים, יספקו פרודוקטיביות, ולא ייקחו ימי מחלה? סביר להניח שכן. על מנת לנסות לתמוך בהחלטה שלכם, טוב יהיה אם תעשו, ויפה שעה קודם, מנוי רפואי לעסקים ולארגונים.

מנוי רפואי לעסקים

האם השירות של רפואה לעסקים באמת יעזור לכם בכל הנתיב של שימור עובדים?

אחרי שגוללנו בפניכם את כל המסע המפרך של קבלת עובד חדש, בוודאי תבינו עד כמה הנתיב של שימור עובדים צריך להיות ערך עליון לכל בית עסק.

ברגע שתספקו לעובדים שלכם את השירות של רפואה לעסקים, ותגדילו לעשות, ותאפשרו אף לבני המשפחה של העובדים להיכלל במסגרת הסדר רפואי זה, אף תשיגו לכם מעריצים מושבעים, אף תחסכו בהוצאות כספיות, בשל ריבוי משתתפים, ואף תעצימו את כל העניין של שימור עובדים.

היש יותר טוב מזה? סביר להניח שממש לא. עסק לא יכול לתפקד בלי עובדים מוכשרים, נאמנים, ובעיקר מנוסים וותיקים. ידוע לכל, כי העובדים הם המשאב המרכזי של כל בית עסק. לכן, לא משנה כמה זה באמת עולה לכם, השירות של הרפואה לעסקים, בטווח הארוך זה ממש ישתלם לכם.

במה יעזור לכם מנוי רפואי לעסקים?

נתחיל מהעובדות הבסיסיות, השירות של מנוי רפואי לעסקים בהחלט יכול לעזור לכם בכל מיני דרכים. בראש ובראשונה, כמוצג לעיל, תיהנו מפחות תחלופה של עובדים, מה שיסייע לפרודוקטיביות של בית העסק שלכם.

כמו כן, העובדים פחות ינצלו את ימי החופשה שמגיעים להם, על פי חוק. כחלק מהמנוי הרפואי לעסקים תוכלו ליהנות משירותי תמיכה, עם כל ההיבטים שמתכתבים עם הרווחה ועם הבריאות. לצורך העניין, במידה והעובדים שלכם חווים סטרס במהלך העבודה שלהם, הם יכולים לקבל שיחות עידוד, בכל רגע נתון.

מה הקשר שבין שירותי רפואה לעסקים, לבין קידום אורח חיים יותר בריא של עובדי בית העסק?

ישנו קשר הדוק בין שירותי רפואה לעסקים, לבין קידום אורח חיים יותר בריא של עובדי בית העסק. יש עובדים שמנהלים אורח חיים ממש לא בריא, בלשון המעטה. כמו לדוגמא, הם אוכלים בחופזה את האוכל המהיר, שאותו קנו בקיוסק מקומי, ליד העסק, אוכלים בעמידה, ומהר מאוד. ראוי לציין, כי זאת אולי הפעם היחידה במהלך היום שהעובדים שלכם באמת עומדים. את שאר היום הם מבלים בישיבה, כאשר כשלעצמו זה טומן בחובו השפעות שליליות על מרבית איברי הגוף. מדובר אודות פוטנציאל אמתי לחלות בכל מיני מחלות, כמו למשל – בעיות במטבוליזם, כאבי שרירים, כאבי גב תפוס, וכמובן כאבי צוואר כרוניים. באפשרותכם למגר את המצבים הללו, באמצעות הספקה של מקום ייעודי לאכול בו, מקום מסודר, אשר גם יקנה זמן איכות לאכילה שמחוץ לעבודה. וטיפול רפואי צמוד, שיטפל בכל התרחישים הבעייתיים של ישיבה ממושכת, שתוארו לעיל.

מה היתרונות הבולטים של שירות רפואי עסקים?

יש הרבה יתרונות בולטים של שירות רפואי עסקים. מכיוון שהגענו כבר לסוף המאמר, נציין בקצרה קבלה של שירות רפואי לאלתר, בלי המתנה בתור ארוך, סיעוד ביתי, טיפול רפואי במדינות שמעבר לים, וכיוצא בכך.